FANDOM

Ámbar Smith egy szereplő a Latin-Amerikai Soy Lunában. Ő a "fő gonosz". Valentina Zenere alakítja.

Személyiség Szerkesztés

Ámbar egy olyan személyiség, akinek még nem kellett a pénzért dolgoznia. Ő nagyon szeszélyes, de intelligens. Nagyon népszerű, ő a Jam&Roller királynője. Mindent megtesz azért, amit akar és beleviszi a barátait a rossz cselekedeteibe. Amikor meg akarja szerezni, amit akar, akkor gonosz, manipulatív. Ezek ellenére szeretne beilleszkedni és leginkább a keresztanyjánál feltűnni, mindig is irigykedett Lunára és a szülei kapcsolatára. A féltékenységét meg lehet magyarázni, ám tetteit nem. Megpróbálja szabotálni Luna bármilyen ügyét, ami jót tenne neki. Mindent megtesz, hogy elveszítse Matteo-t és a korcsolyázást, pedig nem akarja. Miután Matteo tudomást szerzett a terveiről, szakított vele, Ámbar nagyon dühös lett és elrejtette gyűlöletét Luna iránt, hogy a megfelelő pillanatban támadjon. Ámbar attól még, hogy nem szereti Lunát, úgy tesz, mintha barátnők lennének, ezt Luna nem is kicsit furcsállja.