Soy luna wiki
Advertisement
Soy luna wiki

Amber is een gemene personage in de serie Soy Luna. Ze wordt gespeeld door Valentina Zenere.

Ik win altijd alles

—Amber Smith

Persoonlijkheid[]

Amber is een populair meisje met veel geluk. Ze is mooi en dat weet ze ook. Ze is een getalenteerde rolschaatster en geniet van de aandacht die ze krijgt bij de Jam & Roller.

Verhaal[]

Seizoen 1[]

Amber is een populair en mooi meisje en dat weet ze zelf ook. Op haar school is ze daarom de beste leerling. Ook is ze de beste rolschaatser van Jam&Roller, ze wordt ook "Koningin van de piste" genoemd. Ze is samen met haar vriend Matteo Balsano. Maar wanneer Luna Valente opduikt wordt ze al snel jaloers op haar en wilt ze haar zo snel mogelijk uit haar leven hebben.

Relaties[]

Vrienden[]

Beste vriendinnen

Delfina Alzamendi en Jasmijn Gorjesi (Later ook Emilia)

Zie Jelmber

Meanil.jpg

Ze zijn al beste vriendinnen aan het begin van de serie . Wanneer Amber in Cancun is, skypt ze met Jasmijn en Delfina. Wanneer Amber terugkeert naar Buenos Aires, spreekt ze af met Delfina en Jasmijn, en ze praten over Luna. Na dit, beginnen ze alle drie Luna te haten.

Vijanden[]

Luna Valente

Zie Lunber

Hkghk.jpg

Wanneer Luna's ouders een nieuwe job aanvaarden in Buenos Aires, komen Luna en Amber onder één dak te wonen. De twee meisjes hebben al snel een hekel aan elkaar en Amber is er niet blij mee dat Luna haar huis, school en rolschaatspiste binnendringt.

Liefde[]

ex vriend

Matteo Balsano

Zie Amtteo

Amandm.jpg

Matteo en Amber hadden een relatie. Ze zijn allebei knap en populair en ze lijken dus het perfecte koppel.

Gallerij[]

Char-circle ambar default.png

Zie Amber/gallerij

Advertisement