Wikia

Jelmber (J/asmijn, D/elfina en A/mber) is de vriendschap tussen Jasmijn, Delfina en Amber.

Verhaal Edit

Seizoen 1 Edit

Ze zijn al beste vriendinnen aan het begin van de serie . Wanneer Amber in Cancun is, skypt ze met Jasmijn en Delfina. Wanneer Amber terugkeert naar Buenos Aires, spreekt ze af met Delfina en Jasmijn, en ze praten over Luna. Na dit, beginnen ze alle drie Luna te haten.

Tijdens de rest van seizoen 1 helpen Jasmijn en Delfi Amber met al haar plannetjes. Ze zoeken bijvoorbeeld uit wie Felicity For Now is. Amber en Delfina hebben wel een tijdje ruzie gehad omdat Amber aan Pedro had gezegd dat Delfi een ander vriendje had.

Samen hebben ze een nummer geschreven genaamd Chicas asi en staan ze bekend als de populaire meiden. Delfi en Jamsijn hebben een eigen kanaal genaamd Fab and Chic en posten alles over het open music en de rolschaatscompententies. Ze worden alle 3 ook "Chicas Chic" genoemd.

Seizoen 2 Edit

Chicas Chic is terug voor een tweede seizoen! Amber, Delfina en Jasmijn zijn dit seizoen nogsteeds bezig om Luna in de problemen te krijgen. Jasmijn heeft dit seizoen eindelijk haar eigen nummer Fush Te Vas. Delfi lijkt dit seizoen iets minder aangetrokken om Luna in de problemen te krijgen, sterker nog ze is veranderd. In het midden van het seizoen krijgen Amber en Jasmijn voor het eerst ruzie. Dat komt omdat ze Simon beide leuk vinden en Jasmijn was eigenlijk de gene die als eerste verliefd op hem was. En nu Amber ook. Dit zorgt frustraties bij Jasmijn. Een paar afleveringen later verbreken Jasmijn én Delfi de vriendschap met Amber, ze willen haar niet meer helpen met haar sluwe plannen! Na dit gedoe zijn Delfi en Jasmijn bevriend geworden met Luna.

Jasmijn is ook een nieuw kanaal opgestart Ja Jazmin en Delfi is nu de officiele beheerder van Fab and Chic. Op het einde van het seizoen is Amber bij een ander rolschaatsteam gaan horen en heeft ze een nieuwe beste vriendin: Emilia!

Seizoen 3 Edit

De slechte duistere meiden Ambelia (Amber & Emilia) zijn weer terug en gaan weer verder om Luna in de problemen te krijgen wat Jelmber (Delfi & Jasmijn) hebben stop gezet. Over Delfi en Jasmijn gesproken, zei zijn dit seizoen ruzie aan het maken wie de beste videos kan maken op hun kanaal. Maar ook al kibbelen ze soms, ze zijn en blijven de beste vriendinnen! Ook zonder Amber.

Amber heeft haar kledingstijl veranderd net als die van Emilia, helemaal duister! Maar op het einde van de serie heeft ze terug haar kledingstijl veranderd, ze kleedt ze zich terug zoals vroeger. Ook verbreekt ze haar vrienschap met Emilia. Op het einde van het seizoen en tevens het einde van de serie zijn Amber, Delfina en Jasmijn weer terug vriendinnen! Chicas Chic is eindelijk weer terug herenigd!

Trivia Edit

Gelijkenissen Edit

  • Ze zijn alle drie leerlingen op het Blake South College
  • Ze haten alle drie Luna
  • Ze houden van samen zingen en dansen
  • Ze zitten in het zelfde team voor de Intercontinentale competitie
  • Ze zijn populair en altijd Chic

Verschillen Edit

  • Amber en Delfina deden aan de internationale rolschaatswedstrijd mee en Jasmijn niet
  • Delfi en Jasmijn hebben in het derde seizoen bruin haar en Amber blond. Terwijl in seizoen 1 en 2 ze alle drie verschillende haarkleuren hebben

Feiten Edit

  • Amber is de leidster van de groep
  • Ze zingen samen het liedje 'Chicas así'
  • In seizoen 2 aflevering 50 werd de vriendschap verbroken tussen Amber tegen Delfi en Jasmijn
  • In seizoen 3 aflevering 60 (het einde van het seizoen) werden ze terug vriendinnen

Gallerij Edit

Zie Jelmber/gallerij